Träning hela dagen




Dagen började med en powerwalk 1 mil i det fantastiska vårvädret. Sedan körde vi styrketräning hela familjen. Melina gjorde explosiva hopp, situps, rusher och kullerbyttor. Jag körde knäböj, triceps, cykling och en specialövning efter barnafödandet. Sedan hjälpte jag Jimmy med träningen. En specialmaskin byggd specifikt för honom. Den kommer att hjälpa honom att stå högst på pallen.. :) Lexus får träna genom att ligga på mage och hålla upp nacken.
Matchen ovanför är från VM i Danmark där han krossar OS guldmedaljören från Ryssland i semin. Stolt är jag över min älskling.

Kvällen spenderade vi hos familjen Månsson. Melina fick ta en cykeltur i Solberga. Det är sommarens projekt, eftersom hon inte fick cykla ifjol då hon bröt armen, flickstackaren.

Nu blir det pensionärsjävlar på tv. Jävla roligt... :)



 

Kommentarer
Postat av: Vanja

Ha ha ha Lexus tränar sin lilla nacke!

2011-04-11 @ 12:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0