Bästa restaurangbesöket någonsin

Vi åkte in till Malmö igår och efter lite nödvändig shopping tänkte vi äta på någon Indisk restaurang. Jimmys Iphone lotsade oss fram till en på utsidan inte så speciell restaurang. Vi hade inte så höga förhoppningar då det var helt tomt på folk. Hungrig som jag var sa jag till Jimmy att det är väl inte fullt en vanlig onsdag klockan 17:00. När maten kom in och jag tog första tuggan.... Ja det går inte att beskriva. Jag bara titta på mina övirga familjemedlemmer för att se om de tyckte samma som jag. Då sa Jimmy: -Shit va gott. Det här var lagat av riktiga indier. Vilken smaksensation.
Nej alla japanska, kinesiska, thailändska, vietnamesiska och pakistanska kök kan slänga sig i väggen.
Niribili på Amiralsgatan 18 i Malmö. Värt ett besök!
Mina favoritrestauranger:

  1. Niribili, Indiskt, Malmö
  2. Noodle House, Vietnamesiskt, Södermalm Stockholm
  3. Shogun, Japanskt, Gamla Stan Stockholm
  4. Indian Garden, Indiskt, Södermalm Stockholm



    Niribili

Sedan träffade vi Sofie, Magnus och lilla Leah. Sådan sötnöt! Leah var en liten kopia av Sofie.


Kommentarer
Postat av: Johanna

För att inte tala om kebabstället i Sköndal! :)

2011-03-24 @ 16:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0