Sover och sover..

Min dotter Melina har alltid varit exemplarisk vad gäller sömnen. Har nog aldrig varit vaken nattetid förutom när hon hade vattkoppor, och då kanske det handlade om en timme.
Jag var helt säker på att jag kommer att "få igen" tusenfalt nu med nästa barn bara för att jag haft det så lättvindigt.. Men nej då. Lexus sover så sött dagarna och nätterna i ända! 2 nätter i rad har han sovit från klockan 22.00 till 06.00 (åt en slurk och bytte blöja), somna om till 08.30. Härligt, mina barn!!

Nu bränner hela familjen in till Malmö för lite shopping och förhopningsvis gos med mosters lilla Leah.

Kommentarer
Postat av: Karro

jag var oxå i Malmö igår!! Skulle ha varit där till fredag men blev vrålsjuk så D fick bli tåget hem. Tänk om vi hade sprungit på varann:) kram

2011-03-24 @ 16:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0